25.12.10

hujan , her . .


tadi main hujan . petang , mama , ayah takde kat rumah . dorang pergi segamat . tengok bengkel kat sane . main hujan best . macam orang gile nan tira and akid and afiq . haha .patuh , sekarang rase pening kepale . macam nak demam je . hee . dah nak naik sekolah macamacam laa datang .

heyy , semalam apis rosli nan apis zaimi datang rumah . dorang lepaklepak rumah aku . dorang datang pagipagi , aku belum bangun lagi ann . siot jerr . then dorang balik pukul 1 . aku nak pergi rumah nenek .

and , about her . actually i don't know who is her . i just saw her in facebook . lupe lahh name dia sape . but , ceritenye macam nihh . hari nihh die meninggal sebabb barah otak . kesian die tahu . pakwe die lagi kesian . perempuan uh umur 14 tahun , cantik tahu . kawankawan die semu sdih die meninggal . yela sape tak sedih ann law ade orang meninggal . hurmm . i hope , i will die before next year . biarkan semue orang hilang aku . but , ade dieorang kesh ke aku mati ? tak kesah langsung tahu . aku dah tersekse hidup . biar lahh terseksa mati pulak , if aku layak . even beriburibu tahun .

oh god . take my soul god ! i really love to die . that's my final destination . . .
posted by ; La.AtIkA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan