1.1.11


semalam aku mimpi , aku belasah mkcik laknatullah uh . belasah la die gile-gile . but die still buat aku sakit hati . babi an die uhh . then , ade sorang laki uh , dy macam pujuk aku , jangan marah lagi . laki uh ncem sangat twu . dy nyanyikan untuk aku . patuh , aku mimpia , aku nan kawan aku , dalam mimpi uh aku panggil die fatin . hurm , aku tatwu la pulak aku ade kawan name fatin . die ajak aku pergi rumah pelacur . tapi aku nan die tak sex . just jalan jalan tengok tengok je . hurm . kat tempat uh ade  mkcik ta gne uh , husb die , mak aku and ayah aku . then , ayah aku nampak aku kat tempat macam uh , die keja aku , aku un lari lah . patuh , fatin kene tangkap nan ayh aku , aku tak . aku sembunyi . then aku balik rumah . sampai rumah , bpk aku suruh aku buat macam macam , then aku un macam kene rasuk antu . melawan cakap ayah aku . aku belasah r bapak aku uh . then aku suruh mama kol polis . aku belasah je ayah aku uh . sampai polis datang . polis uh akem . hurm . nape la akem mesti ade kat mimpi aku r ? da byk kali tahu . hurm . then , bapak aku nan mkcik sial uh kene tangkap nan polis . patuh , my love is in the air kol aku , aku un terbangun dari tidurku . hm . .
posted by ; La.AtIkA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan