24.12.10

bila rasa ini bukan rasamu


he already forget about me . and i still cannot forget about him , even i've try so hard to forget him . i'm happy like this . very very happy guys ! :( . i'm sure , someday he will not fulfill his promises to me . very very sure ! oh goshh ! i wish i had anemia . wei jantan . pehal kau tak boleh hilang dari otak aku ahh ? aku tahu kau dah lupekan aku , tapi pehal aku tak bole ? kau nihh an , kalau dari dulu aku tanam kau kan bagus . mampos kau . grr . aku benci jadi budak baik tahu . baik aku jadi ' playgirl ' macam dulu . amek kau . mampos kau semua jantan ! but , tak nak lah aku buang mase layan lakilai yang tak bergune nihh . ehh , kalau ade laki yang perfect un , aku tana la bodo . tahu sebab ape ? semue sebab kau tahu ! kau buat aku benci gile babi dengan lelaki . grr . benci kau ! ye aku tahu , kau KALAU bace post nihh mesti kau sakit hati an ? lepas tu kau nak dendam ann . aku tahu perangai kau . playboy ! fyi , kau uh bukan lelaki tahu . lelaki tak nanges ! dulu kau nanges depan aku ann , sebab aku nak pindahh . grr , lakonan je bodoh semue tuhh ! tah tah semue perempuan kau nanges . haha . pondan . cane lah nak lindung perempuan dho kau . haha . ehh , kau tahu tak ? aku puas dho shout everything dalam blog aku nihh ! lagi puas kalau kau bace blog aku . biar kau panas je . aku memang kejam tahu ! tapi aku tak sekejam kau , pondan !
posted by ; La.AtIkA

1 ulasan: