2.1.11

my first day when i tell u like this . .


Datang sekolah , ade perhimpunan . and i met my ' her ' . the most i jate person , i started to hating her when she scolded me . bitchh .

Then , after assembly , i entered my ' heaven ' . susun semue kerusikerusi uhh . then , dudukduduk . guru class talking blablabla and she left the class . then , cegu lain masuk . ptu ade subjek uh ,cegu tana masuk . well , kelas corot an . bagus an . my first time with the ' last class ' . time cegu takde uhh aku sungguh bosan . then buat pertama kalinye selepas aku keluar dari hidayah , aku tego budak sebelah aku uh . haha . bangge aku . mulut kau dah bole berkatakata lagi di depan orang . lepas nihh , habess laa kau orang . hanya nuha and genggeng aku saje yang tahu . huahuahua !

Then rehat time . rehat pegi la roundround dengan budak sebelah uhh . ehh , sape eak name dy ? lupe nak tanye . tadi panggil awk kite jee . hee :D . err , sambung balik . haa , aku jenjalan nan die laa . patuh jumpe basya , jenjalan nan die sekali .

After rehat , ade subjek sejarah . yang ajar subjek uh cegu faisal . aku benci die tahu !!! hes damn over ! ghaa =o= . from the beginning of the class untill the end , asik na kenekan aku je . duckshitto !! then , hes out from the class . wohh ! patuh cegu lain masok . u know what ? cegu yang ajar uh semuenya klaka aww . then , kol 1:50pm balik .

Time baru lepas keluar kelas uh ann , lail , my beloved ' boyfriend ' call me denagn panggilan ' baby ' . bertapa ku bengang tahu . dah laa time uh ade kawan aku . uwahaha . but , aku tak kesa pun . lagi suke ade lah . butbutbut ! kinda make me ' blush ' hahah . so , then , aku balik laa . mama amek .  THE END  . . .
posted by ; La.AtIkA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan