23.12.10

belog berwajah baruu


aku dahh tuka belog aku . hee . this time bungabunga-an pulaa ya . hari tuu muke aku je ann banyak . sekarang , dalam belog ade taman . bhaha . klaka tak ? tak ? suke hati kamu lahh . so , selalu la singgah di belog aku eaa . lyhee :D

BTW , atok bagi aku hadia . na tahu ape ? ni haa . . 

________[[[[[[[[[[[[[[[[
_________[[[[[[
______[[[[[[[[[[[[[____[[[[[[[[[___[[[[[[[[_[[[[[[[
_________[[[[[______[[[___[[[____[[[[[[[[[__[[[[[
________[[[[[[[[_____[[[___[[[____[[[[[[
_______[[[[[[[[[[[_____[[[[[[[[____[[[[[[[[[[


________[[[[[[[[_____[[[[[[[[
_________[[[[[_______[[[[[
_________[[[[[_______[[[[[
___________[[[[[[[[[[[[[[[______[[[[[[[[[___[[[[[__[[[[[[[
_____________[[[[[[[[[______[[[[[____[[[[__[[[___[[[[
_____________[[[[[[[[[______[[[[[____[[[[__[[[___[[[[
____________[[[[[[[[[[[[_______[[[[[[[[[[____[[[[[[[[[


..                   .[[ . . [[[ .. [[
................[[[ . .[[[.[ . [[[
...............[[[.[. .[[[. . . [[
..............[[[[. . .[[[[ . . .[[[
.............[[[[[[[ . .[[[[ . [ .[[
............[[[[[[ . . .[[[[[ . .[[
...........[[[[[[[[[......[[....[[
...........[[[[[[[[[[.....[[....[[
...........[[[[[[[[[[[ . .[[. . [[
............[[[[[[[[[[[[[[ [.[[
.[[............[[[[[[[[[[[.[[
.[[[[[[............[[[[. ' ' ' '
.[[[[[[[[..........[[[[. ' '
.[[[[[[[[[. . . . .[[[[. .
..[[[[[[[[[[ . . . [[[[
...[[[[[[[[[ . . .[[[. .
.....[[[[[[[[[[[[[[......
................[[[.......
...............[[[.....
..............[[[..........
.............[[[.......
............[[[


semart kan ? hee . . .  jangan jelous :P

posted by ; La.AtIkA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan